Ви вважаєте себе хорошими батьками? Якими якостями, на вашу думку, мають володіти мама і тато? Як вони мають ростити дитину? Купувати їй найновіші ґаджети і зранку до ночі працювати, аби мати для цього кошти? А, може, їм варто залишити роботу й присвятити весь свій час дитині? Чи, може, хороші батьки мають дозволяти дитині робити все, що вона хоче? Насправді для того, щоб бути хорошими батьками, не обов’язково вдаватися до таких крайнощів. Тому що батьківство — це трохи про інше. Нашим дітям потрібні щасливі батьки, які отримують задоволення від життя і мають ресурс бути в контакті з дитиною, витримувати її негативні емоції і приймати такою, як вона є. Нашим дітям потрібна наша любов, а не тотальна вседозволеність, жертвування собою чи гіперопіка. Вісім правила виховання д ... Читати далі » |
Як відзначає психолог, постійне нахвалювання провокує в дитини відчуття, що від неї завжди очікують найкращих результатів, вона завжди має бути «Молодець».
Ми вирішили ґрунтовно розібратися, до чого призводить нещира, необдумана та надмірна похвала і запропонувати вам рекомендації психологів щодо того, як правильно і з турботою заохочувати дитину. До яких негативних наслідків може призвести некоректна або надмірна похвала?1. Зниження мотиваціїДитячий і сімейний психолог Світлана Ройз відзначає, що і нагороди, і покарання з часом знижують мотивацію. При цьому може ... Читати далі » |
Сором'язливість |
Розвиток усного і писемного мовлення дітей із порушеннями зору Волошина Лариса Вікторівна, вчитель української мови та літератури, вчитель-дефектолог КЗ «Черкаська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради» ... Читати далі » |
СУЧАСНІ ЛОГОПЕДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
Роль сім'ї та школи – інтернату у розвитку особистості дитини Тетяна Анатоліївна Цюрмаста, ... Читати далі » |
Рівень розвитку дрібної моторики — один з показників готовності дитини до шкільного навчання. Рівень розвитку мовлення прямо залежить від ступеня сформованості тонких рухів пальців рук. Зазвичай, якщо рухи пальців розвинені відповідно до віку, то й мовленнєвий розвиток — у межах вікової норми. Якщо ж розвиток рухів пальців відстає, то затримується і розвиток моторної сторони мовлення, хоча загальна моторика при цьому може відповідати нормі. На жаль, не всі батьки знають про таку взаємозалежність, а тому часто втрачають можливість вчасно допомогти дитині уникнути проблем у мовленнєвому розвитку |
Вчитель української мови та літератури Коваль Наталія Олександрівна Формування умінь ділового спілкування в учнів старших класів спеціальної школи Одним із основних завдань спеціальної школи є соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами, тобто їх здатність включатися в суспільне та трудове життя на виробництві і влаштовуватися у побуті. Та й ефективність цієї системи навчально-виховної та колекційної роботи спеціальної школи визначається рівнем соціальної адаптації її вип ... Читати далі » |