Гурткова робота 

Одна з найцікавіших форм занять  з учнями в цьому напрямку - гурткова робота. Заняття в гуртку розвивають індивідуальну творчу діяльність, сприяють об'єднанню дітей, їх вмінню взаємодіяти між собою і педагогом; збагачують дітей новими знаннями, вміннями, навичками і закріплюють їх; вдосконалюють увагу, посидючість, пам'ять, мислення, творчу уяву та інші психічні процеси і якості, необхідні для життя і навчання.

 

Факультатив «Хореографія» (кер.Ступаченко Ю.С.)

 

Мета програми факультативу «Хореографія» – навчити дітей основ танцювального мистецтва, дати їм необхідні знання, навички, танцювальну техніку, враховуючи їх вікові особливості.

Основним завданням факультативного курсу « Хореографія» є можливість  дати учням початкову хореографічну підготовку, виявити нахили дітей і задовольнити потребу в руховій активності; розвинути почуття ритму, хореографічну виразність, координацію рухів.

Завдання:

1. Формувати в учнів різноманітний характер рухів: плавний, м’який, енергійний, чіткий.

2. Вчити ходити легко, плавно, ставлячи ногу з носка і на півпальцях.

3. Вчити бігати спокійно, безшумно, ставлячи ногу з носка; стрімко, широко в різному темпі у межах одного завдання.

4. Вчити виконувати вправи боком до стіни(станка), у нескладних танцювальних комбінаціях.

5. Додатково ознайомити учнів з елементами рухів бального та народного танцю а також з іншим танцювальним матеріалом.

6. Формування в учнів хореографічної етики.

7. Виховання позитивних якостей особистості (охайності, дисциплінованості, обережності, уважності, спостережливості та ін.)

 

Вокальний гурток для учнів 2-9 класу(кер.Шачіна В.)

 

Мета:

-      розвиток співочого дихання;

-      розширення діапазону голосу;

-      спів без супроводу;

-      спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

 

Основні  завдання:

-      формування навичок співочої установки;

-      різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;

-      розвиток мислення;

-      формування музичної пам'яті;

-      навчання використання під час співу м'якої атаки;

-      формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;

-      розвиток співочого дихання;

-      розширення діапазону голосу;

-      спів без супроводу.

Програмою передбачено індивідуальні години навчання з обдарованими дітьми або дітьми, які відстали від програми з поважних причин.

 

Гурток «Умілі ручки» (кер.Цюрмаста Т.А.)

 

Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі створення поробок із паперу.

Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

—пізнавальної: оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;

—практичної: формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення поробок у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;

—творчої: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій самореалізації;

—соціальної: виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.