Гурткова робота
Одна з найцікавіших форм занять з учнями в цьому напрямку - гурткова робота. Заняття в гуртку розвивають індивідуальну творчу діяльність, сприяють об'єднанню дітей, їх вмінню взаємодіяти між собою і педагогом; збагачують дітей новими знаннями, вміннями, навичками і закріплюють їх; вдосконалюють увагу, посидючість, пам'ять, мислення, творчу уяву та інші психічні процеси і якості, необхідні для життя і навчання.
Факультатив «Хореографія» (кер.Ступаченко Ю.С.)
Мета програми факультативу «Хореографія» – навчити дітей основ танцювального мистецтва, дати їм необхідні знання, навички, танцювальну техніку, враховуючи їх вікові особливості.
Основним завданням факультативного курсу « Хореографія» є можливість дати учням початкову хореографічну підготовку, виявити нахили дітей і задовольнити потребу в руховій активності; розвинути почуття ритму, хореографічну виразність, координацію рухів.
Завдання:
1. Формувати в учнів різноманітний характер рухів: плавний, м’який, енергійний, чіткий.
2. Вчити ходити легко, плавно, ставлячи ногу з носка і на півпальцях.
3. Вчити бігати спокійно, безшумно, ставлячи ногу з носка; стрімко, широко в різному темпі у межах одного завдання.
4. Вчити виконувати вправи боком до стіни(станка), у нескладних танцювальних комбінаціях.
5. Додатково ознайомити учнів з елементами рухів бального та народного танцю а також з іншим танцювальним матеріалом.
6. Формування в учнів хореографічної етики.
7. Виховання позитивних якостей особистості (охайності, дисциплінованості, обережності, уважності, спостережливості та ін.)
Вокальний гурток для учнів 2-9 класу(кер.Шачіна В.)
Мета:
- розвиток співочого дихання;
- розширення діапазону голосу;
- спів без супроводу;
- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).
Основні завдання:
- формування навичок співочої установки;
- різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;
- розвиток мислення;
- формування музичної пам'яті;
- навчання використання під час співу м'якої атаки;
- формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;
- розвиток співочого дихання;
- розширення діапазону голосу;
- спів без супроводу.
Програмою передбачено індивідуальні години навчання з обдарованими дітьми або дітьми, які відстали від програми з поважних причин.
Гурток «Умілі ручки» (кер.Цюрмаста Т.А.)
Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі створення поробок із паперу.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
—пізнавальної: оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;
—практичної: формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення поробок у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;
—творчої: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій самореалізації;
—соціальної: виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.