Головна » 2018 » Травень » 05

Рівень розвитку дрібної моторики — один з показників готовності дитини до шкільного навчання.

 Рівень розвитку мовлення прямо залежить від ступеня сформованості тонких рухів пальців рук. Зазвичай, якщо рухи пальців розвинені відповідно до віку, то й мовленнєвий розвиток — у межах вікової норми. Якщо ж розвиток рухів пальців відстає, то затримується і розвиток моторної сторони мовлення, хоча загальна моторика при цьому може відповідати нормі. На жаль, не всі батьки знають про таку взаємозалежність, а тому часто втрачають можливість вчасно допомогти дитині уникнути проблем у мовленнєвому розвитку

Багато батьків розуміють необхідність розвитку малюка від народження і з великим інтересом займаються з дітьми. Але щоб заняття були ефективними, а малюк отримував від них задоволення, вони завжди мають бути цікавими, веселими і обов'язково відповідати віку малюка.

Кожному з нас доводилося зустрічати дітей чотирьох &mdash ... Читати далі »

Переглядів: 363 | Додав: svitliachok | Дата: 05.05.2018 | Коментарі (0)

Вчитель української мови та літератури

Коваль Наталія Олександрівна

Формування умінь ділового спілкування в учнів старших класів

спеціальної школи

Одним із основних завдань спеціальної школи є соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами, тобто їх здатність включатися в суспільне та трудове життя на виробництві і влаштовуватися у побуті. Та й ефективність цієї системи навчально-виховної та колекційної роботи спеціальної школи визначається рівнем соціальної адаптації її вип ... Читати далі »

Переглядів: 459 | Додав: svitliachok | Дата: 05.05.2018 | Коментарі (0)